Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

March 26, 2008

Orange Crush Mystery


Bonnie Hunter van Quiltville begint op 1 april (geen grap) met een nieuwe mystery: Orange crush en ik doe mee. Bij de vorige was ik te laat, maar nu doe ik mee. Ik ben gek op scrapquilts en Bonnie heeft altijd hele leuke patronen voor scrapquilts, dus dit wordt vast een leuke quilt.



Ben nog een beetje aan het dubben over de stof die ik wil gebruiken, maar ik denk dat dit het wordt. De blauwe stof is in werkelijkheid wat feller van kleur.

Er komen ook nog lichte en donkere strips bij uit mijn scrap voorraad.
Ik ben er klaar voor.


Bonnie of Quiltville is starting a new mystery, called Orange Crush, on April 1st (no joke) and I will be participating.
I love scrapquilts and Bonnie alsways has great patterns. I'm sure it will be a great quilt.
You can find all the details of this mystery here
The colors I will be using are shown above. I will also be adding light and dark stips.

No comments:

Post a Comment