Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

March 27, 2008

Jarig!

Vandaag was de grote dag, mijn 65e verjaardag!!

Vanmorgen vroeg kwam er al een mooi boeket van Martijn uit Nieuw Zeeland.



Al wekenlang kwamen er "zachte" enveloppen met de post. Om mijn verjaardag een beetje feestelijk te laten verlopen had ik mij opgegeven voor 3 verjaardagslijsten.
Principe van zo'n lijst: je stuurt iedereen op de lijst een mooi lapje + een leuke verjaardagskaart en op je eigen verjaardag stuurt iedereen jouw hetzelfde. Vandaar al die zachte enveloppen die hier binnen kwamen.

En vandaag mochten ze open. Leuke en lieve kaarten, schitterende lapjes (batiks, fossil ferns, rozenlapjes en nog een fusion). Mijn verjaardag kon niet meer stuk.

Van de Quilt Kletsers:


Van QuiltNed:


En van het Prikbord Quilten:



Zijn ze niet prachtig?


No comments:

Post a Comment