Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 25, 2008

Meer double sawtooth blokken

De witte sawtooth blocks zijn nu ook klaar.


Ik wilde ze graag deze week af hebben, want dinsdag komt Martijn en dan komt er van quilten even niets. Naaimachine is weggezet, kamer opgeruimd, wat wel weer nodig was. Ik ruim pas echt op als ik met een projekt klaar ben.
Maar nu is de kamer nodig voor Martijn die daar gaat bivakkeren voor de tijd dat hij hier is.
Tjonge, die kamer is in tijden niet zo netjes geweest. :-)

Nu alleen nog de 6" sterblokken, dezelfde als die in het midden van de double sawtooth blokken, Daar heb ik er aardig wat van nodig: 18 groene en 18 witte. Maar die zijn pas aan de orde als Martijn weer weg is.

No comments:

Post a Comment