Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 9, 2008

Nieuwe quilt

Ik was net begonnen lapjes te snijden voor een nieuwe groen/witte quilt toen ik besloot met de Orange crush mystery mee te doen.
Ik heb eerst de eerste stap gemaakt en ben toen weer verder gegaan met de groen/witte. Heb nog geen naam, meestal komt die ergens in het proces te voorschijn.

De eerste blokken zijn klaar: 20 monkeywrench (snail's trail) blokken.
Dit zijn er een paar:



I started right before I decided to participate in the Orange crush mystery, so I did the first step of the mystery and then I went back to sew more monkeywrench blocks.
Finished 20 blocks.

No comments:

Post a Comment