Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 21, 2008

Orange Crush, stap 2 klaar.

Split 4-patch, brave new world en misschien zijn er nog wel meer namen voor dit blokje.
Ik heb er 142 genaaid in batches van 20 en nu zijn ze klaar.
Leuke blokjes om te maken. Met de Easy Angle zijn driehoekjes snel gesneden en alles past mooi.


Ze zijn lekker scrappy.

Op naar stap 3, maar dat duurt nog wel een week of zo.
Heb ik mooi nog wat tijd om aan mijn groene en witte sterblokken verder te gaan.

Volgende week komt Martijn uit Nieuw Zeeland en dan komt het er even niet van. Veel bijkletsen en genieten van zijn aanwezigheid. De tijd dat hij hier is is ook zo weer om.

No comments:

Post a Comment