Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 28, 2008

stap 3 Orange Crush

Toen ik vanmorgen mijn computer aanzette hoopte ik dat stap 3 van de Orange Crush mystery al bekend zou zijn. Bonnie had wel gezegd maandag, maar misschien dat ze wat vroeger was.
En ja hoor, stap 3 was bekend. Een kleintje, maar dat kan ik vandaag wel doen.
44 Half split patches. Allemaal driehoeken aan elkaar.



Daarna weer verder met de voorbereidingen voor Martijn's komst. Een paar laatste dingen nog, dan ben ik klaar. Dan morgenavond naar Schiphol om hem op te halen.

No comments:

Post a Comment