Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 30, 2008

Nagekomen kado.

Kinderen blijven je verrassen. Of ze nu 5 en 7, 15 en 17 of 35 en 37 zijn, ze doen soms dingen die je niet verwacht.

Ik was eind maart jarig maar Martijn kon daar natuurlijk niet bij zijn. We vieren het wel als ik in NL ben, zei hij. Eind april dus. Ook leuk.
En nu is hij er en kreeg ik vandaag het kado van Martijn en Renzo.

En ze zeiden erbij: bij zo'n bijzondere verjaardag (65) hoort natuurlijk een quilt. Maar WIJ kunnen die niet maken dus je zult dat zelf moeten doen ;-)
Maar, wij leveren wel het materiaal. En toen kreeg ik 3 FQ's met fotocollages van mijn zoons met 3 leuke extra kleurige FQ's en 3 grotere lappen batiks.






En ze zeiden er speciaal bij dat ik de collages mocht verknippen als dat voor de quilt nodig was. Maar ik vind ze zo veel te leuk.

En het leukste is, ze hebben het helemaal zelf verzonnen. Heb niet eens hints hoeven te geven :-) En het zijn hele leuke stoffen die ze hebben uitgezocht. Ik zou ze zelf ook hebben gekozen.

Nu nog verzinnen hoe ik die quilt zal maken. Zoveel mogelijkheden.



Kids always surprise you. Not matter how old they are.
My sons surprised me for my birthday. They told me that a special birthday (65) requires a special quilt. But THEY cannot make a quilt so I'll have to do it myself. But they provided the fabrics. And then they gave me 3 FQ with photo collage of my sons, 3 additional FQ's and 3 larger pieces of batik.
Now I have to come up with a plan for a quilt!

No comments:

Post a Comment