Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 28, 2008

Back to quilting

Vorige week niet veel gedaan op quiltgebied.
Ik heb Renzo geholpen in zijn nieuwe huis: geverfd, banen behang gesneden en ook nog onkruid uit de tuin verwijderd.

Vandaag meteen begonnen met de kubussen. Die zijn wel klaar, maar moeten nog op de ondergrond geappliceerd worden. Wat voorbereidend werk gedaan dan kan ik morgen met appliceren beginnen (met de machine).

Ik kwam zo'n leuke BOM tegen op Pat Sloan's website nl. Farmer's Market.

Is bijna afgelopen, nog een aflevering met borders, maar ik vond hem zo leuk dat ik meteen ben begonnen met het eerste blok om te kijken of ik het ook echt leuk vind.

Dit is het geworden:



Last week nothing much happened quiltwise.
Instead I helped my son with stuff in his new house: painting sills and doors, cutting wallpaper and even pulling weeds in the garden.
So this morning I could hardly wait to start with something quilty: I worked on the 3-D cubes. They need to be appliqued to the background: a light batik.
I stumbled upon a cute BOM on Pat Sloan's website called Farmer's Market.
I liked it so much that I already made the first block. :-)

No comments:

Post a Comment