Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 19, 2008

Hilly wordt 60!

Mijn zusje (ja "zusje" want ze is jonger dan ik :-) ) wordt dinsdag 60 jaar.
Mooie gelegenheid om eens een "fabric postcard" te proberen.

Dit is het geworden, niet perfect maar dit is ook maar een eerste probeersel. Maar wel heel leuk om te doen.

Ik stop hem alleen wel in een envelop.

This is my first attempt at making a fabric postcard.
Tuesday is my sister's 60th birthday, so this is for her. I enjoyed making it and I hope she will enjoy getting it.

1 comment:

  1. I love your Postcard Quilt. Very good colors and design. Nice job!

    ReplyDelete