Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 20, 2008

Quilt University

Ik heb al vaker een kursus gevolgd bij Quiltuniversity
Erg leuk om te doen, ik kan het iedereen aanbevelen.
Deze keer heb ik de kursus Patchwork Illusions van Karen Combs gevolgd. Ik had al vaak deze 3D kubussen gezien op verschillende plaatsen en ik vond ze erg leuk. Zo leuk, dat ik ze ook graag zelf wilde maken. Dus ben ik maar de kursus gaan volgen.
En weet je wat? Die kubussen zijn helemaal niet moeilijk om te maken ;-)
Het is wel handig om een een diamond lineaal te hebben, dan
kun je ze in verschillend formaat maken, maar ook met een inch-lineaal kun je 60 graden diamonds maken.

Dit zijn mijn kubussen. Ik ben alleen nog aan het dubben over de kleur achtergrond: licht of donker

.


I took Karen Combs "Patchwork Illusions" class at Quiltuniversity. It was so much fun to learn how to make 3D cubes. I always thought it would be difficult to make, but it's not. In fact it's easy.
Now I am thinking about the background: should it be light or dark.

1 comment: