Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

August 11, 2008

Nieuw sweet corn blok

Ik heb toch een nieuw blok gemaakt:

Het hele blok zat verkeerd om: in plaats van rechtop had ik het liggend gebruikt. Helemaal geen erg in gehad. Ik vond de ruimte wel een beetje krap om alle delen neer te leggen, dan maar een beetje inschuiven. :-)
Ik heb meteen andere kleuren gebruikt. Ik vind dit blok toch beter dan de andere, het ziet er nu meer uit als mais.


I had to make a new Sweet Corn block. For some reason I had the orientation wrong: should have been portrait. I was not too happy about the colors of the first one, so this time I picked different colors. Looks more like sweet corn than the other one.

1 comment:

  1. Oh I do like your fabric choices for this version of the block.

    ReplyDelete