Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 9, 2008

Blok van de maand

Ik heb me aangemeld bij een blok van de maand groep.
Je maakt elke maand een blok voor iemand op de lijst en je krijgt van iemand een blok.
Iedereen vraagt andere blokken en het is leuk om eens blokken te maken die je zelf niet zo snel zou kiezen.
Ik heb een Chinese Lantern blok gevraagd en dit is het blok dat van Margeeth kreeg.




I signed up with a BOM-group. Every month you make a block for someone and you get a block from someone.
I have chosen the Chinese Lantern block and this is the block I received from Margeeth.

No comments:

Post a Comment