Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 3, 2009

Nieuw mystery

Ik kan het niet laten, doe toch mee met Christmas Lights, het nieuwe mysterie van Bonnie Hunter. Het staat niet op Quiltville, maar het is in Quiltmaker gepubliceerd in drie delen.
Het eerste deel is een paar weken geleden al uitgekomen en ik besloot meteen om niet mee te doen en eerst maar een paar WIPS/UFO's af te maken.
Maar, het begon op een gegeven moment toch te kriebelen. En drie delen die om de twee maanden uit zouden komen, dat moet toch te doen zijn tussen de WIPS en UFO's door.
Ik heb het tijdschrift wel niet, maar ik ben lid van Quiltvillechat en de aanwijzingen staan daar ook, speciaal voor de buitenlanders die het tijdschrift niet kunnen krijgen.

Stap 1 is nu af. Gelukkig niet zulke kleine stukjes deze keer.

Nu maar wachten op stap 2.

No comments:

Post a Comment