Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 4, 2009

Quilt af.

Mijn "troost" quilt is af.
De blokken van deze quilt zijn gemaakt door leden van de Quiltkletsers, een on line quiltbee waar ik lid van ben. Het is de gewoonte om voor leden die ziek zijn of een moeilijke periode doormaken een quiltblok te maken. Je kunt er alleen je naam opzetten of een wens of andere positieve gedachte erop zetten als steun in een moeilijke periode.

Eind 2008 toen ik een tijd in Nieuw Zeeland verbleef bij mijn zoon die erg ziek was kreeg ik ook post: leuke/lieve kaarten met goede wensen en een quiltblok ingesloten.
Het deed me heel erg veel goed om te weten dat er mensen zijn die met me meeleefden en aan mij dachten in deze moeilijke periode.
Die blokken zijn weer met me mee terug gegaan naar Nederland waar ik ze verwerkt heb tot een quilt, die heel speciaal is voor mij.



En hier een close-up:



No comments:

Post a Comment