Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

August 19, 2009

placemats

Ik ben eens in de doos van mijn "wees blokken" gedoken. Ik wilde een paar place mats maken en dacht er dat ik wel wat geschikte weesblokken zou hebben.
Ik ben van plan om ooit een quilt van deze blokken te maken, maar dan moet ik eerst alles wat er nu ligt af hebben. En omdat er telkens wat bij komt als er wat af gaat, zal dat nog wel even duren.

Dit zijn de placemats:

ik vind ze leuk genoeg om te gebruiken, :-)
Eens kijken of er nog meer geschikte blokken zijn. Kan ik mooi meteen het FM-quilten oefenen op die place mats.


I have a big box of orphan blocks. One day I will make a quilt out of them. But first I have to finish UFO's and WIP's. But somehow it never ends. When I have finished a few there are always new projects that I have to start. :-)
I used a few orphan blocks to make these place mats. Nothing special, but I like them enough to actually use them :-)

No comments:

Post a Comment