Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

September 9, 2009

Restverwerking.

Ik ben al een tijd van plan om een quilt van Kaffe Fassett stoffen te maken en ben ook al een tijd stoffen aan het verzamelen. Ik heb zelfs al stof voor de rand en voor een achterkant. ;-) Meestal zoek ik die pas uit als de top klaar is.
Ik heb ze nu allemaal gesneden, nou ja alleen de stof voor de top. De rest komt nog.

Er bleven nogal wat resten over. Meestal snijd ik die in stroken en bewaar die voor een volgend projekt, maar ik vind deze kleurige stoffen zo leuk dat ik grote, kleine en hele kleine stukjes/repen willekeurig aan elkaar heb genaaid tot 6” blokken.

Kijk eens hoe leuk:

scraps

Scraps.
I have been collecting Kaffe Fassett fabrics for some time. This week I decided to cut them up and start a new quilt. Afer cutting I had so many scraps in various sizes that I just sewed those pieces together. No plan, just sewing strips/scraps together and make 6” blocks.
Don’t you love them? I do.

1 comment:

  1. I just love your Kaffe Fassett blocks. You've inspired me to do something with all mine too!
    Happy Quilting.
    StaceyDriving Miss Stacey
    Sew Far Sew Good Quilt Shop

    ReplyDelete