Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

August 28, 2009

Tasjesruil

Mijn tasje voor de ruil is af. Het is wel een mini tasje. Ik wist wel dat hij klein was, maar zó klein …… Maar ik vind het wel heel leuk geworden. Hopelijk vindt de ontvanger dat ook. De kleuren zijn in het echt mooier dan op de foto. Het is altijd moeilijk om blauw of paars te fotograferen, je krijgt nooit de goede kleur.

Hij gaat binnenkort naar mijn ruilpartner in Canada.

swap bag2

Ik ben heel benieuwd wat ik zelf zal krijgen en waar vandaan. Op de foto lijkt hij trouwens niet zo klein.

Friendship Bag swap
I finished my bag for the bag swap. I like it a lot. I’s really a mini bag though in the picture it appears bigger.
I’m always worried that it will not turn out OK or that I picked the wrong fabrics. But it always turns out better than I expect.
Soon it will go on its way across the ocean to Canada.

No comments:

Post a Comment