Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 30, 2009

Weer een stukje verder

De eerste rand zit er aan. Een smalle zwarte rand.

Daarna 100 flying geese gemaakt voor de volgende rand. Ik heb ze niet allemaal nodig, maar het is altijd handig om er wat meer te hebben voor het geval dat er iets mis gaat.
Eigenlijk heb ik die flying geese het eerst gemaakt, want daarna moet je uitrekenen hoe breed de rand moet worden die er eerst aan wordt gezet. Ik vind dat een heel gepuzzel. Er is wel een formule voor en die gebruik ik ook wel, maar je moet ook goed meten. En als je 3x meet en elke keer een ander getal krijgt wordt het lastig. ;-)

Maar het is gelukt en dit is hem:

No comments:

Post a Comment