Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

September 9, 2009

Blokkenruil

Ik heb me opgegeven voor een blokkenruil van disappearing 9-patches in aqua en rood bij Jane’s Fabrics and quilts. Lijkt me een hele leuke kleurencombinatie. Het zijn ook blokken die je makkelijk op maat kan snijden mocht dat nodig zijn. Geen punten die er af geknipt kunnen worden. :-)

Een tutorial van dit blok kun je hier vinden.

Ik heb alvast een proefblok gemaakt:

P1000658

I signed up for the disappearing 9-patch swap in aqua and red at Jane’s Fabrics and quilts. Beautiful colors.
I already made a test block. Easy peasy.

A tutorial can be found here.

No comments:

Post a Comment