Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

September 10, 2009

Tussendoortje


Zoals iedere (?) quilter heb ook ik een aantal  projecten liggen die nodig af moeten maar waar ik om de een of andere reden niet aan toe kom.
En wat doe je dan? Je begint gewoon aan een nieuwe quilt  LOL.  Die UFO’s/WIP’s  of hoe je ze ook noemt blijven toch wel liggen en daar kom ik vanzelf weer aan toe.

Dit is een “tussendoortje”. Restanten van andere quilts, stoffen die ik niet meer zo leuk vind snij ik in repen van diverse breedtes of in vierkantjes van 2,5” volgens het scrap user system van Bonnie Hunter. Je hebt dan altijd strips en vierkantjes in voorraad. Heel handig.

Dit tussendoortje is gemaakt van mijn voorraad vierkantjes. Een serie 9-patches genaaid en dan kijken hoe je ze verder gaat verwerken.
En dit is het geworden:

aug 041 
De achterkant is gemaakt van 10” blokken van diverse stoffen:

aug 043

No comments:

Post a Comment