Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

October 18, 2009

Christmas Lights

Mijn CL zit in elkaar. Nu nog de borders. Eerst een smalle zwarte border, dan een smalle rode en tenslotte een groen/rode brede border. Ben nog niet zeker over de laatste border, dat moet ik bekijken als de zwarte en rode border er aan zitten. Soms denk je dat iets een mooie kombinatie is, maar als je het er dan langs legt valt het tegen.

Dit is in elk geval het middenstuk:

P1000770

En een close-up:

P1000772


My Christmas Lights center is done. Now onto the borders: a narrow black + a narrow red and then a wider green/red border. I am not sure about the last border. I think it will be ok, but sometimes you think you have a nice fabric for border and then somehow it is not really what you anticipated. We’ll see.

1 comment:

  1. Hi, Erika,

    Je quilt is prachtig, maar ik zou je graag een advies geven:
    pin of plak je quiltblokken op de achterkant van een quilt, die aan de muur hangt. Altijd een beter perspectief!
    groetjes vanuit Canada!

    ReplyDelete