Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 28, 2009

Carolina Christmas step 1

Step 1 van dit mystery is af.
Nu is het wachten op stap 2 die waarschijnlijk zondag beschikbaar is.

P1000915

Step 1 of Carolina Christmas is done. The next step will probably be posted on Sunday.

2 comments:

  1. You are fast! I haven't even finished cutting the pieces for step 1!

    ReplyDelete
  2. Hoi Erika, Ik kwam bij jouw blog via Vicky. Gefeliciteerd met je winst. Nu nog bedenken wat je er gaat kopen.
    En leuk dat ik je blog ontdekte, je woon in de buurt. Ik woon in Hoorn en ben ook bezig met de carolina mysterie.

    ReplyDelete