Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 24, 2009

Nieuw mysterie/New mystery

Vrijdag 27 november begint een nieuw Bonnie Hunter mysterie: Carolina Christmas. Je kunt hier alle informatie vinden.
Ik heb lang getwijfeld of ik hier aan mee ga doen. Ik heb nog het een en ander dat afgemaakt moet worden, maar ik betrapte me erop dat ik aan kleurencombinaties zat te denken en mijn stash na keek op bepaalde kleuren  :-) En het is zoo leuk om mee te doen en de reakties van anderen te lezen op Quiltvillechat en later de foto’s te zien van wat af is. Toen heb ik besloten om toch maar mee te doen. De andere dingen komen dan later wel weer.

Bonnie gebruikt “kerst”-kleuren: rood, groen en geel met een lichte achtergrond, maar omdat ik die kleuren net in mijn Christmas Lights heb gebruikt heb ik andere kleuren uitgezocht.
Dit zijn de stoffen die ik ga gebruiken:

 P1000865

Als achtergrond  heb ik een licht grijze stof uitgezocht, maar dat kan ook een crème/off white/gebroken witte stof worden.

Bonnie Hunter is starting a new mystery on November 27th: Carolina Christmas. I have been thinking about joining  for some time. I have a lot of things that need to be finished. But a Bonnie mystery is such fun and it is fun to read about it on Quiltvillechat too.
So, I decided to join and I have been busy choosing fabrics. Bonnie suggests Christmas colors: red, green, gold and a light backgrond, but I just used those colors in my Christmas Lights quilt.
These are the  colors I picked: purple, green, coral/soft orange and a light grey background. I may change that to an off-white background. Depends.

1 comment:

  1. I Love your fabrics! I really wanted to play along but I just have too many things to finish - I cant wait to see yours come together!!

    ReplyDelete