Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 13, 2009

Nog meer post.

Ik heb mij ingeschreven voor de Pennsylvania Dutch BOM van de Fatquartershop. Dat is iets wat ik niet zo gauw doe, een BOM waar de stof wordt meegeleverd. Ik vind het nl. veel leuker om de stof zelf uit te zoeken.
Maar op de een of andere manier kon ik deze BOM niet uit mijn hoofd zetten. Het is een sampler, maar ik heb nooit een sampler gemaakt en ik heb ook nooit een quilt gemaakt van een dezelfde stoffenserie. En de kleuren spraken mij ook aan, al zijn ze anders dan wat ik normaal zou kiezen.
Genoeg redenen om me er voor op te geven. Ik heb zelfs al de stof voor de achterkant besteld. ja, als je iets doet moet je het goed doen, dus ook de achterkant van deze stoffenserie. :-)

En vandaag kwam het eerste blok samen met de stof voor de achterkant.

Dit is het blok met de stof en daaronder de stof voor de achterkant:

P1000815 P1000816



P1000822


Als je de hele quilt wilt zien moet je even hier kijken en naar beneden scrollen..

No comments:

Post a Comment