Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 10, 2009

Carolina Christmas step #3

Step 3 is al een paar dagen klaar maar ik heb helemaal vergeten om dit te vemelden. Ben zo druk bezig met stap 4 dat ik er niet meer aan gedacht heb.

Er moesten 192 stuks gemaakt worden, telkens 4 dezelfde paarse stofjes bij elkaar, 48 sets dus. Ik had die 192 in gedachten en blijkbaar tijdens het snijden van al die paarse stofjes had ik het idee dat het 192 sets moesten zijn. En ik maar snijden en nog meer snijden en toen ik klaar was dacht ik wel: wat veel!!
De volgende dag vond ik het nog steeds wel heel erg veel en ik ging toen maar de instructies bekijken. En ja hoor, een foutje. Geen 192 sets, maar 192 STUKS (dus 48 sets) moesten het zijn. Ik heb wel 4x zo veel gesneden.
Ach, dan hoef ik voor een volgend project niet zo veel meer te snijden. LOL

P1000938

Step 3 has been ready but I totally forgot to blog about it. I’m sooo busy with the next step.

I made a stupid mistake. I did read the instructions, again and again like always, but somehow it was stuck in my mind that I had to make 192 sets instead of 192 pieces (48 sets). It took me a long time to cut all those 192 sets and when I was finished I thought OMG that’s a lot of pieces and it will take a long time to sew. The next morning I still thought I had a lot of pieces and then I decided to read the instructions again. Then I realized I needed to cut 192 pieces and not 192 sets. LOL
Oh well, now I have lot of pieces for my next project. ;-)

2 comments:

  1. Wat een bak. Misschien kan je er een leuk kussen bijmaken van al die te veel paarse bricks. Dat moet vast een mooi geheel worden! En waar is je foto van stap 2, daar ben ik wel benieuwd naar!

    ReplyDelete
  2. wow! 192 is a lot of pieces, but 192 sets would be weeks of work for me!!
    I'm trying to keep up.
    I love your purples!

    ReplyDelete