Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 30, 2009

Ik heb gewonnen/I won!!!

Ik doe mee met de Pennsylvania Dutch BOM van de Fat Quarter Shop en elke maand stelt de Fat Quarter Shop een bon van $25 beschikbaar die verloot wordt onder de deelnemers van deze BOM. Je moet dan wel een berichtje schrijven op dit blog. Vicky maakt zelf ook deze BOM en als zij haar nieuwe blok heeft gemaakt en dit op haar blog heeft gezet, kun je een berichtje achterlaten met een link naar je eigen blog waar je nieuwe blok dan wel op moet staan.

Op 29 november was de trekking voor de eerste keer. En laat ik die nu winnen!!!! Wow, dat was leuk om te lezen om een vroege maandagmorgen. Mijn dag kon niet meer stuk!!

En wat kies je er dan voor? Ik ben eens op mijn gemak de site van de Fat Quarter Shop gaan bekijken. Wat een leuke stoffen en FQ pakketten. De keuze was niet zo makkelijk, zo veel leuke dingen. Ik heb uiteindelijk dit gekozen.

Nu nog bedenken wat ik er van ga maken :-)


I won the first drawing of the Pennsylvania Dutch BOM participants who have post about their first block on Vicky’s blog!! I won a $25 gift certificate of the Fat Quarter Shop. Wow, I won! That’s exciting news at the start of a new week. Now I have to decide what to buy. I have checked the Fat Quarter Shop an I must say it will not be easy as I saw so many nice things :-) But I’ve made my choice: a FQ pack of Kiwi Meadowsweet. If you’re curious, you’ll find it here.

Now I only have to find a project :-)

You can still sign up for the Pennsylvania Dutch BOM here. You’ll get a $25 gift certificate with the first shipment and you can take part in the monthly drawing at Vicky’s blog.

No comments:

Post a Comment