Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 29, 2009

Aqua-rood

De blokken van de aqua-rood blokkenruil hebben even moeten wachten in verband met het nieuwe Quiltville mysterie. Dat ging even voor. Maar ik wilde de blokken niet te lang laten liggen, want dan heb je kans dat ze blijven liggen.

Vandaag heb ik de blokken tot rijen aan elkaar gezet en die rijen ook weer aan elkaar genaaid.

En dan krijg je dit:

P1000998

De verdeling is misschien niet helemaal zoals het zou moeten, maar met dit soort blokken is het zo dat je er niet te lang naar moet kijken, anders zie je alleen maar aqua-rood en geen nuances. Ik neem altijd wel foto’s en dat helpt.
Ik wil er nog een smalle rand en dan een border omheen, maar zit nog te dubben over de kleuren.


I had to put the aqua-red quilt on hold as I started the new Quiltville mystery. But now I wanted to put the blocks together as I rather have a top lying around than a pile of blocks. Besides, I was anxious to see what the top looks.

All the blocks are sewn together now. I think I’ll make a small light border and then a 4” aqua border.

1 comment:

  1. It's wonderful! Inspires me to get my blocks out again!

    ReplyDelete