Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 15, 2009

Pennsylvania Dutch BOM – block 2

Gisteren zag ik dat Vicky haar tweede blok al af had en ik had nog niet eens mijn blok ontvangen.
Het FQ pack van de Fat Quarter shop had er vorige week maar 4 dagen voor nodig om hier te komen. Dat is wel heel snel en een uitzondering, meestal duurt post vanuit de USA zeker een week. Maar je kunt er niets aan doen, alleen maar geduldig wachten :-)
Gelukkig hoefde ik niet langer te wachten, want ‘s middags zat mijn blok bij de post.

En dit is hem dan:

P1000956

Yesterday I noticed that Vicky already finished her block 2. I had not even received mine. Sometimes it takes longer for mail to get here. Last week my FQ pack from the Fat Quarter shop only took 4 days to get here, but that is really fast and an exception. Usually it takes one week for mail from the USA to The Netherlands.
But you can’t hurry things and the only thing you can do is to wait patiently :-)
But my wait was over as I received my block in the mail later that day.

No comments:

Post a Comment