Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

December 5, 2009

Post/mail

Kijk eens wat ik in de post kreeg vandaag: mijn gewonnen FQ pakketje. Mooi, hé?!
Ik heb nog geen idee wat ik er van ga maken, maar dat komt vast nog wel. Ik ga eerst even van deze stofjes genieten :-)

P1000934

Look what I got in the mail today: the FQ pack that I won earlier this week. I really won a gift certificate, but this is what I ordered. It looks even better than in the picture.
I have no idea what to make … yet, but I’ll probably come up with something.
But I have nice fabric to fondle before :-)

1 comment:

  1. oooh wat een mooie lapjes! Daar kan je ene hele mooie fleurige quilt van maken, zoals ik die voor Evelien en Suzanne heb gemaakt van de zomer.

    ReplyDelete