Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 27, 2010

Blok van de Maand

Ik doe dit jaar weer mee met de BOM-groep. Elke maand maak je een blok voor iemand en elke maand krijg je zelf ook een blok. Ik vind het erg leuk om hier aan mee te doen, je maakt vaak blokken die je niet zo snel voor je zelf zou kiezen.

Dit is het blok dat ik voor Marijke gemaakt. Eigenlijk 2, maar ze zijn niet zo groot dus ze tellen voor één :-)

scotties together2

I joined the BOM-group again. Every month I make a block for someone and every month I get a block too. :-)
I made these scotties for Marijke.

No comments:

Post a Comment