Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 15, 2010

Carolina Christmas step 6

Eindelijk is stap 6 af. Heel veel werk met het aan elkaar naaien van blokken. De Fox and Geese (groen/paars) waren erg lastig, er moesten veel naden op elkaar aansluiten en het was maar goed dat ik die het eerst deed. De Poinsettia blokken gingen heel wat sneller.
Daarna de blokken per 4 aan elkaar naaien, dat zag er zo uit:

poinsettia block fox and geese

Toen begon het leuke werk, alle blokken om en om aan elkaar naaien. Tjonge,jonge, ik heb wat blokken aan elkaar genaaid :-) En al die naden die moesten aansluiten …..
Maar het resultaat is er naar:

P1010070

Ik hem het maar weer op de grond gefotografeerd want mijn design wall is te klein voor dit formaat.
Op naar de borders.

Step 6 is done. This step was a lot of work. I started with the Fox and geese blocks (green/purple) and there were a lot of seams to match. The poinsettia blocks went together a lot faster.
As my design wall is not big enough for a top this size, I put it on the floor. Not the best picture, but at least you get an impression.

2 comments:

  1. Hij is heel mooi geworden Erika. Bij jouw zie je de verschillende blokken wat beter. Ik moet er nodig weer mee aan de gang.

    ReplyDelete
  2. Ohhh wat een schitterende kleuren!

    ReplyDelete