Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

January 2, 2010

Je kunt maar beter vroeg zijn

Ik heb vandaag gewerkt aan de blokken voor de Kerstruil. Ja….. Kerstruil. :-) De blokken moeten 31 januari in de USA zijn, dus ik moet opschieten. Ik heb 12 9-patch blokken gemaakt en moet nu nog de themablokken, candy cane blokken maken. Vandaag alle candy canes gemaakt (2 per blok). En natuurlijk heb er eerst een paar op de goede kant van de stof vastgeplakt, maar de rest is goed gegaan.
Ik moest ze alleen nog vastnaaien, maar dat gaat lekker snel,hoop ik.

Hier zijn er een paar:

P1010027

I have been working on my Christmas swap blocks today. Yes, that’s right, Christmas blocks. :-) They are due on January 31st in the USA, so I better get to work.
Need to make 12 candy cane blocks, I already finished 12 9-patch blocks.

No comments:

Post a Comment