Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

February 24, 2010

Leuke post.

Op Valentijnsdag hield Kathy een give-away. Je kon een rood/wit mini quiltje winnen. Ik ben gek op rood en op het nippertje heb ik toch nog een berichtje geplaatst en laat ik nu toch winnen ook.
Vandaag kwam het pakje uit Canada aan en dit zat er in:

Een schattig miniquiltje, 10” groot. De blokjes zijn 2” en heel mooi gemaakt. Er zit zelfs een een ophangsleuf(je) op en aan een soort sat├ęprikker (zat er ook bij) kun je hem ophangen. En dat heb ik meteen gedaan.
Als ik er naar kijk word ik er vrolijk van.


P1010267

On Valentine’s day Kathy held a giveaway. I don’t often participate in giveaways but you could win a lovely red/white mini quilt and I love red, so I decided to enter. And much to my surprise I won.
Today I received Kathy´s package.
Look at this sweet little quilt, isn´t it adorable? It makes me smile whenever I look at it. The blocks are 2” and it also has a hanging sleeve.
I love the candy too, especially the heart shaped lollipops.
Thanks Kathy you’ve made my day.

No comments:

Post a Comment