Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

February 15, 2010

Eindelijk/finally

Vandaag kwam eindelijk het nieuwe boek van Bonnie Hunter waar ik naar had uitgekeken. En ik weet ook al welke ik ga maken. Maar eerst wil ik Carolina Christmas af hebben voor ik iets nieuws kan beginnen. Ik ben nu de achterkant aan het piecen en dan moet het ding gequilt worden. Het is geen kleintje: 94x94” (ongeveer 240x240 cm). :-)

new book

Today my very own copy of Bonnie Hunter’s new book arrived. Great book, great quilts!! I know which one I’m going to make as soon as I have finished Carolina Christmas. I’m piecing the backing right now and all I need to do next is quilt it. Will take a while, it’s 94x94” :-)

No comments:

Post a Comment