Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

March 13, 2010

Pennsylvania Dutch BOM

Dit is blok 5: Homestead cabin.
Een leuk  blok om te maken, al heb ik het stuk met de schoorstenen een keer of drie moeten naaien voor het goed zat.
Het wordt steeds leuker naar mate er meer blokken af zijn.

P1010327

This is block 5: Homestead cabin
Not difficult to make, though it took me some time to get the part with the chimneys right.

2 comments:

  1. wat een lief huisje, en lol om dat eigenwijze schoorsteentje, maar je hebt hem in het gareel gekregen. Ik vind die grote quilt die je aan het doorquilten bent ook prachtig, het is een stevige klus. Soms helpt het om een deel van de quilt die voor je ligt over je schouders te draperen, zodat het niet sleept. Dan moet het niet al te warm zijn binnen ;-)

    ReplyDelete