Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 12, 2010

Alle blokken klaar

De oogoperatie is goed gegaan maar ik moet een beetje rustig aan doen en mag nog niet alles doen. Dingen zoals zwaar tillen, bukken etc.  mogen nog niet, er mag geen druk op het oog ontstaan. En wat doe je dan?  Dan maak je gewoon nog meer blokken.  :-)
Dit zijn alle blokken die klaar zijn, dit is genoeg voor een leuke top, misschien nog een border? 
Dit is nog niet de definitieve lay-out. Met al die kleuren is het lastig te zien of de kleuren een beetje goed verdeeld zijn.  Maar ik maak altijd foto’s en op je computerscherm zie je wel of de verdeling goed is.

 alle blokken

All blocks done.

Eye surgery went well. I have to take easy for a few weeks, I cannot do things like heavy lifting or bending over, pressure on the eye need to be prevented. Time to make more  blocks!  :-) I made 24 blocks (4 x 6 setting) and this is enough for a nice quilt, maybe a nice border?
This is not the final layout. With all the colors it’s hard to see if they are spread out more or less evenly. But I always take a  lot of pictures because on a computer screen it’s  easier to see if the color placement is right.

4 comments:

  1. Wat mij betreft kun je het zo aan elkaar naaien. Volgens mij is de verdeling qua kleuren prima!

    ReplyDelete
  2. Ziet er al super uit zo, niet teveel bukken nou met oprapen en herschikken he, denk aan je oog!

    ReplyDelete