Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 16, 2010

Kerstblokken ruil

Ik had mij in november 2009 opgegeven voor een Kerstblokkenruil. Ik heb er hier over verteld. De blokken zouden in januari allemaal verstuurd moeten worden. Maar doordat er nogal wat deelnemers het af lieten weten is een en ander nogal vertraagd. Er moesten vervangers worden gevonden en het is allemaal wel goedgekomen, zij het een beetje later.

Deze week vielen bij mij de Kerstblokken in de bus. Het was het wachten meer dan waard, het zijn allemaal erg leuke blokken, ook de 9-patches.

blocks 9patch blocks
Het duurt nog even voor het Kerst is, dus ik heb tijd genoeg om er een leuke quilt van te maken. :-)


Christmas block swap

I signed up for a Christmas block swap in October 2009. The blocks were due by the end of January 2010, but because of people couldn’t follow through everything was delayed. But luckily there were replacements and everything went ok, albeit a little later than planned.

A few days ago I received my blocks. It certainly was worth the wait, the blocks were great. Not only the themed blocks, but also the 9-patches.

Now to make a nice quilt of all these blocks before Christmas. :-)

No comments:

Post a Comment