Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 3, 2010

Eindelijk

mag ik dit quiltje hier laten zien.
Ik  vond het een leuk voorjaarsquiltje, mooi als vervanging voor het kleine quiltje wat ik nu heb hangen en dat ooit mijn allereerste paper piece projekt was. Dacht ik.
Want later dacht ik dat het een mooi voorjaarsquiltje voor mijn jongste zoon zou zijn. Hij heeft mij gevraagd of ik een lente-, zomer- en herfst quiltje voor hem wilde maken. Een winter quiltje heeft hij al, dat heb ik een paar paar jaar geleden al gemaakt. En als je zo’n verzoek krijgt dan voldoe je daar met plezier aan  :-)

Vandaag is hij jarig en heeft o.a. dit gekregen:

Hoppy Easter
En gelukkig vond hij het net zo leuk als ikzelf. het heeft een mooi plaatsje gekregen in zijn  woonkamer.
Nu moet ik bedenken wat ik ga maken als zomerquiltje.  :-)

I can finally show my spring quilt here.
I made it a few weeks ago to  replace the little quilt that was hanging in my living room and that was my very first paper piece project. But it was time to  replace it and so I made this one,  a pattern from Quiltmaker.
But later I thought that it would be the perfect spring quilt for my youngest son.  Some time ago he asked if I could make him a spring, summer and fall wall hanging. I already made him a snowman quilt.  How could I refuse?!

Today is his birthday and one of his presents was this little wall hanging.  He loved it!! 

2 comments:

  1. I like your quilt very much! It s darling!!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig cadeautje. Nog leuker om te geven als je weet dat het gewaardeerd wordt!

    ReplyDelete