Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 14, 2010

Pennsylvania Dutch BOM

Vandaag heb ik blok 6 gemaakt:  “down the well”.  Vreemd blok, makkelijk te maken dat wel, maar als je er naar kijkt lijkt het net of breedte langer is dan de hoogte. Zal wel komen door die lichte strook die in de rand doorloopt. 

 blok6a

This is block 6:   “down the well”.
Nice block, not difficult to make.  Didn’t take long to make.

2 comments:

  1. It looks great, Erika! Good luck in the drawing!

    ReplyDelete
  2. Via Vicky kwam ik je naam tegen. Ik ben ook bezig met deze quilt. Erg leuk om te doen en met zulke mooie stofjes.
    Fijne week.

    ReplyDelete