Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

April 6, 2010

Spelen met strips.

Omdat ik dinsdagmorgen een staaroperatie zou hebben had ik dit weekend niet veel geduld om met serieuze quilt dingen bezig te zijn. Ik ben toen maar begonnen met een proefblok te maken voor “Scrappy trips around the world”. Dat ging zo voorspoedig dat ik er nog maar één heb gemaakt en nog en een …… En toen had ik dit:

P1010398Ik vond het zo leuk dat ik meteen maar alle stripsets heb gemaakt. :-) Het worden 4 x 6 blokken.
Mijn doos met 2½” strips zat helemaal vol, dus nu zit er tenminste weer wat ruimte in.

Vanmorgen was de operatie en dat ging gelukkig voorspoedig. Mijn ene oog is nog afgeplakt en vandaag moet ik me even met andere dingen bezig houden als dat kan. Zie een beetje wazig met één oog, kan mijn bril niet op. Duurt maar één dag gelukkig.

Playing with strips
As I was facing cataract surgery on Tuesday, I did not have much patience for serious quilting this weekend , so I decided to try a block of “Scrappy trips around the world”. That went well, so I made another one and another one and …..
Look 11 blocks already :-)
I also made all the strip sets to make a 4 x 6 block quilt. My box with 2½” strips was overflowing and this made a nice dent.

This morning was the surgery and everything went well. Before I knew it is was over. They taped my eye shut and my vision is blurry as I cannot wear my eye glasses. Only for one day so I need to take things easy today.

3 comments:

  1. Wauw dat word leuk!!! Sterkte met je oog vandaag, morgen zie je het vast weer wat helderder!

    ReplyDelete
  2. fijn dat het zo voorspoedig ging met de operatie, gaat het vandaag al weer beter met kijken? Prachtige quilt ben je aan het maken trouwens!

    ReplyDelete
  3. Dat wordt een super quilt! Hoop dat je operatie geslaagd is???

    ReplyDelete