Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 24, 2010

Zomer quiltje.

De zomer is allang begonnen, maar ik  moest nog een zomer quiltje voor mijn jongste zoon maken. Dat moest even wachten omdat ik eerst de zwart/witte quilt af moest hebben. Die was voor een verjaardag en die moest dus eerst af.
Maar direct daarna ben ik met zomerquiltje begonnen.
Je kunt op allerlei manieren de zomer uitbeelden: strand, bos, water, maar ik heb het gedaan met zomerfruit:  watermeloen!! erg goed om je dorst te lessen op een hete zomerdag.
Ik vind hem erg leuk en (wat belangrijker is) mijn zoon vind hem ook erg leuk.

Kijk maar wat het geworden is: 

  zomerquiltje voor Renzo af
 
Summer had started some time ago and I still had to make my youngest son a summer quilt. I had to finish the black&white quilt first as that was a birthday present. But the moment it was finished I started this little summer wall hanging. Watermelon,  perfect for quenching your thirst on a hot summerday!
I like it a lot and (more important) my son likes it a lot too!  :-)

3 comments:

  1. En 't is een fris dorstlessend zomerquiltje geworden!
    Goe weekend!

    ReplyDelete
  2. Ooh wat een fris en vrolijk zomerquiltje is dat!

    ReplyDelete