Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

August 18, 2010

Klaar om gepost te worden.

Alle 80 repro 9-patch blokken zijn klaar! Ze gaan vandaag op de post naar Julie in Amerika. Zij verdeelt de blokken en stuurt ze door naar alle deelnemers. En zij krijgt dus alle blokken van iedereen te zien, zo leuk! Maar ik krijg uiteindelijk weer 78 verschillende blokken terug. Ik ben heel benieuwd!

Dit zijn mijn blokken (8 stapeltjes van 10):

repro 9-patches alleblokken-1

All blocks are ready to be mailed to Julie in the USA. She gets all the blocks and will eventually send the blocks to all participants.
It must be fun to see all those blocks!!
And I will get 78 different blocks return. Can’t wait!

4 comments:

  1. O zijn ze leuk geworden en wat spannend ben erg benieuwd wat je straks terugkrijgt.

    ReplyDelete
  2. How gorgeous!! Your nine patches are simply wonderful!

    ReplyDelete
  3. Your nine patch blocks are wonderful and I can't wait to receive them because I'm in the exchange as well. Isn't it exciting?

    ReplyDelete
  4. I finished and mailed mine also. I sure had fun with those little blocks. I look forward to receiving the exchange in the mail.

    You have a nice blog and I will visit you again.

    Carolyn from Des Moines, Iowa

    ReplyDelete