Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

August 3, 2010

Nine patch swap

Julie of “JulieK quilts” organiseert een 9-patch ruil van reproductie stoffen. Je hebt de keus uit 3½”of 6”blokken. En als je niet kunt kiezen kun je ze natuurlijk   ook alletwee maken :-) Hoeveel we er maken hangt af van het aantal deelnemer, 2 blokken per persoon, maximum aantal deelnemers 50, dus dan worden het 100 blokken. En je krijgt dan 100 heel andere blokken terug. Leuk hé?

Ik heb nogal wat repro stoffen over van mijn repro churndash quilt. Dan kan ik die tenminste ook eens opmaken. 

Ik heb er alvast een paar gemaakt:

blocks


Julie of “JulieK quilts” is hosting a nine patch swap.
There are 2 options: 6” blocks and 3½” blocks. Or you can make both sizes if you can’t choose.  :-)
I signed up for the 6” blocks. We are to use 1800's reproduction fabrics and  I have a lot of  bigger and smaller pieces (like a lot of  2½” squares) left of my churndash quilt that will make great 9-patches.
I already made a few blocks  :-)

1 comment: