Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

July 23, 2010

Zwart/wit met een tikkie rood is af.

Mijn zwart/witte quilt is af! Over het maken had ik hier geblogged.
Hij was al een tijdje af, maar ik kon er nog niet over vertellen omdat hij bestemd was als verjaardagskado en de persoon in kwestie mijn blog kent. Geen idee of ze het ook leest, maar het is altijd mogelijk.

Maar de verjaardag is geweest, de quilt is opgestuurd  en hierbij een foto van de affe quilt, die nu nu Carpe Diem (pluk de dag) heet.

zwart-wit kleur af (1)
Ik heb hem gemaakt voor  mijn zusje. Ik heb heel wat quilts gemaakt die ik heb weggegeven, maar tot nu toe had ik voor haar nog niets gemaakt.


A finish.
I finished the black & white with a touch of color a few weeks ago.  I could not show the quilt as  it was meant to be a birthday present for my (little) sister and she knows about my blog. Don’t know if she reads it, but I could not take the chance. I did blog about the pattern  here.

1 comment:

  1. Wat een mooie quilt! Mooi, met dat tikkie rood erin!

    ReplyDelete