Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

September 27, 2010

Candle mat swap

Quiltinggallery heeft een nieuwe swap: een candlemat. Een matje/kleedje/quiltje om een kaars op te zetten. Of je kunt hem aan de muur hanger of als placemat of …….  bedenk maar.

Het ziet er leuk uit en het hoeft niet in Kerstkleuren. Je kunt alle  gegevens + patroon vinden op de site van de Quiltinggallery.

candle-mat-christmas 

Ik heb mij al opgegeven, doe jij ook mee? De inschrijving sluit 5 oktober.

 

Quiltingallery is holding a candlemat swap. I signed up, what about you???? Registration is still open and closes on October 5th.

3 comments:

  1. Had het ook al gelezen,Leuk maar vind momenteel geen tijd.Misschien weer bij een volgende swap.

    ReplyDelete
  2. Hij is idd erg leuk. Ik denk er nog even over.

    ReplyDelete