Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

September 19, 2010

Chunky churndash quilt (vervolg)

De borders zitten er aan, maar ik heb helemaal vergeten om een foto te maken. Wat suf. Dat is nog nooit voorgekomen. Hij is nu gesandwiched, gespeld en helemaal klaar om gequilt te worden. En daar heb ik gelukkig wel een foto van:

top klaar om te quilten-2
 Maar voor ik dat doe wil ik eerst afmaken waar ik mee bezig ben en dat is een herfstquiltje voor mijn jongste zoon. Ik heb al een winter, lente- en zomerquiltje gemaakt en dit herfstquiltje sluit de rij. Maar daarna is  de chunky churndash quilt aan de beurt. Oh ja, ik moet er ook nog een naam voor bedenken. Meestal komt dat terwijl ik aan de quilt werk, maar dit keer niet.

I have picked the borders and have then sewn on. And then I realized that I forgot to take a picture. How stupid, that’s a first. Usually I take loads of pictures of every step, but this time I was so eager to get the borders on. Now the quilt is pinned and ready to be quilted. And I did take a picure  :-)

But before I start quilting I’d like to finish my current project: a fall quilt for my youngest son. I already made him a winter, spring- en summer quilt. Now he has a wall hanging for every season.

And I also need a name for the chunky churndash quilt. Usually I come up with a name while I’m working on a quilt, but not this time.

4 comments: