Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

September 17, 2010

Pennsylvania Dutch BOM

Dit is blok 11, “At a crossroads”.  Leuk blok, zit zo in elkaar.

Toen ik bijna een jaar geleden aan deze BOM begon dacht ik nog dat het wel een tijdje zou duren voor deze BOM afgelopen zou zijn, en nu is het bijna zo ver. Nog één blok en dan kan de top in elkaar gezet worden. De stof voor de sashing moeten we nog krijgen, maar dat komt misschien wel gelijk met het laatste blok, denk ik.

 

 block 11-1

 

This is block 11, “At a crossroads”. Nice and easy block.
This BOM started almost a year ago and at that time I thought that it would take a while before it would be finished, and now it’s almost done. How time flies.

One more block to go and then the top can be put together.  Can’t wait.  :-)

3 comments:

  1. enig blok, zou het ook goed doen als heel quilt (of klottoblok ;-))

    ReplyDelete
  2. Mooi blok maar ook erg prachtige stofjes!
    Goe weekend!

    ReplyDelete
  3. Mooi blok, het eind is in zocht ben erg benieuwd naar het totaalplaatje.

    ReplyDelete