Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

October 30, 2010

Candle mat swap

Mijn candle mat voor de ruil is af. Ik heb een charm pack Adoring van Sandi Gervais (Moda) er voor gebruikt. Het zijn wel kerststofjes, maar niet in de bekende Kerstkleuren.

candlemat red4

Omdat het charm pack nog niet op was heb ik deze ook nog gemaakt.
Beetje anders, maar zeker net zo leuk.  Smile
Ik weet nog niet welke ik opstuur naar mijn partner aan de andere kant van de wereld.

candle mat blue3

Je kun hier nog meer candle mats zien.

The candle mat for the swap is done. I use a charm pack Adoring (Sandi Gervais for Moda) and only used half of it, so I decided to make another one.
Little different, but just as nice.
I don’t know yet which one will make the trip to my partner downunder.

3 comments:

  1. Hij is erg mooi geworden en wat heb je leuke stof gebruikt.

    ReplyDelete
  2. Moeilijk! Ik vind de 8hoekige erg leuk, maar die met de kerstballen in de hoeken ook. Mooi gemaakt hoor!

    ReplyDelete
  3. I love your candle mats. I need to make a few for gifts. Thanks for the idea.

    ReplyDelete