Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

October 21, 2010

Pennsylvania Dutch BOM alle blokken

Dit zijn alle blokken:
12blocks2
Ik weet nog niet of ik deze volgorde aanhoud. Ik zal eens gaan schuiven met de blokken en zien waar ik op uit kom.

Dit moet het worden:
 PennDutchBOM-fullquilt
These are all 12 blocks. I don’t know if this is the right order, I’ll move some blocks around and see what I like.

3 comments:

  1. Hij wordt erg mooi, mooie blokken zijn het geworden. Ben benieuwd hoe je hem straks in elkaar gaat zetten.

    ReplyDelete
  2. Het zijn prachtige blokken in schitterende kleuren! Ik ben benieuwd naar je resultaat!

    ReplyDelete
  3. Echt mooie blokken, warm van kleur. Het rangschikken vind ik ook het lastigste van al, misschien een paar lay-outs op de foto zetten.

    ReplyDelete