Welkom/welcome

Leuk dat je even langskomt. Ik schrijf hier voornamelijk over mijn quilts en wat daarmee samenhangt.
Thanks for stopping by. I write mainly about my quilts and other quilty stuff.
For my non-Dutch readers: please use the "translate this page" option.

November 18, 2010

Affo

En net op tijd. Ik wilde hem donderdag op z’n laatst afhebben want vrijdag 19/11 begint het nieuwe mysterie van Bonnie Hunter: “Roll, roll cotton boll”.
Ik heb gisteravond om 11.00 uur de laatste steken aan de afwerkbies gedaan  en hij is klaar!!
Ik heb hem maar even over het hekje op de overloop gehangen voor een foto.
summer's end-2
Altijd een fijn gevoel als een quilt klaar is.  Ik ben helemaal klaar voor de eerste stap van het mysterie!!  Smile


A finish and just in time!  Friday starts the new Bonnie Hunter mystery and I wanted this quilt to be finished by Thursday.  I sewed the last stitches of the binding last night at 11.00 PM. 
I’m ready for the mystery!!

1 comment:

  1. Wat een schitterende quilt is dit geworden, daar mag je met recht trots op zijn!!! Enne... veel plezier met de volgende... ik twijfel nog steeds, heb eigenlijk zoveel te doen, maar zoveel mysteries doet ze nou ook niet meer.

    ReplyDelete